Toyota Heilander

הכירו את טויוטה היילנדר רכב הפנאי עם 7 מקומות ועם 244 כוחות סוס

רכב הטויוטה היילנדר הוא רכב פנאי משפחתי שהפך ללהיט בארה"ב כבר לפני זמן רב. כעת הוא מגיע לראשונה גם לישראל. זהו רכב גדול במיוחד בעל 7 מקומות, כך שגם משפחות גדולות יוכלו ליהנות ממנו בקלות רבה. לארץ הוא מגיע בגרסתו ההיברידית הטומנת בחובה שלל יתרונות יוצאות דופן שהופכות את הנסיעה על הכביש לתענוג אמיתי.

 

טויוטה היילנדר הייבריד – שומרת על איכות הסביבה וחוסך לכם בהוצאות

בעולם שבו השמירה על איכות הסביבה הפכה למטרה מרכזית בכל תחומי חיינו, רכבי ההייבריד מהווים פתרון נפלא. טויוטה היברידית מדגם היילנדר משלבת בין שלושה סוגי מנועים, בנזין ושני מנועים חשמליים, המסייעים בהפחתת פליטת המזהמים בזמן נסיעה. בתוך העיר המערכות המשוכללות של הרכב ההיברידי יעבירו את ההנעה למנוע החשמלי, זאת כדי לחסוך באנרגיה ובכך גם בדלק. כך תחסכו בהוצאות על תדלוק הרכב ותתרמו להפחתת זיהום האוויר הסביבתי. יחד עם זאת, לא תאבדו מעוצמת הרכב בכבישים מחוץ לעיר בשל השילוב עם מנוע הבנזין. בנוסף, רכב הטויוטה היילנדר פועל על 244 כוחות סוס המאפשרים האצה מהירה ושליטה קלה ברכב בכל תנאי הכביש.

 

מערכת בטיחות משוכללת ששומרת עליכם תמיד

כולנו יודעים שבטיחות בכביש היא חיונית לשמירה על חיינו וגם לרכב שבו אנו נוהגים יש תפקיד מרכזי בכך. הדגם החדש של טויוטה לא מאכזב גם בתחום הזה. הטויוטה היילנדר הייבריד מכילה את כל מערכות הבטיחות המתקדמות, כולל: בקרת שיוט אדפטיבית המתאימה את מהירות הנסיעה לפי תנאי הכביש וצפיפות המכוניות שבו; בלימת חירום אוטונומית שביכולתה להתריע לנהג על גורמים בכביש המחייבים עצירה מהירה ואף בלימה אוטומטית במידה והנהג אינו מגיב; התרעות על סטייה מהנתיב; זיהוי תמרורים ועוד. כל אלה מסייעים בשמירה על חיי הנוסעים ברכב כמו גם על חייהם של הולכי הרגל והנהגים האחרים בכביש.

 

אבזור איכותי ועשיר ומראה יוקרתי

בארץ ניתן למצוא שני סוגי גימורים של הטויוטה היילנדר בסדרת רכבי טויוטה 2021 החדשים.

הראשון הוא הדגם 4E-MOTION 4X  זוהי הגרסה הסטנדרטית של הרכב והוא בעל חמש דלתות, שמשות מוכהות בחלונות האחוריים, תאורת לד בפנסים, מערכת מולטימדיה טויוטה טאץ' בעלת מסך המגע הקל לשימוש ועוד.

הדגם האקסקלוסיבי יותר הוא ה- E-XCLUSIVE 4X4 גם הוא בעל חמש דלתות ושבעה מקומות, אך יש לו אבזור ועיצוב פנים מתקדם יותר. לדגם האקסקלוסיבי יש גג פנורמי נפתח בצורה חשמלית, מושב נהג עם זכרונות המאפשרים התאמה מושלמת לנוחות מקסימלית וסידור של המושב בלחיצת כפתור קלה, מסך מולטימדיה טאץ' גדול יותר מזה שבדגם הסטנדרטי; בקרת אקלים גם ליושבי המושבים האחוריים, משטח טעינה אלחוטי לנייד ועוד.

לסיכום, טויוטה היילנדר 2021 הוא רכב פנאי המתאים גם למשפחות גדולות שנהנות לטייל ולחקור בשטח אך גם בנוף העירוני. הודות לרמת הבטיחות הגבוהה של הרכב תוכלו לנסוע בלב שקט וברוגע. העיצוב המפנק והיוקרתי של פנים הרכב מאפשר גם נסיעות ארוכות מבלי לחוש בחוסר נוחות ומערכת המולטימדיה תספק לכם גישה מהירה למוזיקה באפליקציות השונות או ברדיו. כמובן שמערכת ההנעה המשולשת גם היא תורמת לחוויה מהנה וחסכונית, המסייעת לשמור על הסביבה גם כאשר אתם עולים על הכביש. את דגמי ההיילנדר הייבריד החדשים תוכלו לרכוש בקלות דרך אמין מוטורס, סוכנות מורשית טויוטה חיפה שבה תמצאו אולם תצוגה מרשים, שירות ליסינג פרטי, נסיעות התרשמות ועוד.

ניתן להתרשם מהדגמים החדשים גם בפלטפורמה וירטואלית לשמירה על ביטחונכם ונוחיותכם.

 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות