רכבי טויוטה SUV פנאי שטח

רכבי טויוטה SUV פנאי שטח

אין כמו האווירה המיוחדת שמשרה נסיעה בשטח ולאחר מכן עליה על כביש האספלט בחזרה הביתה אחרי טיול. כיום, כאשר מחירי כלי הרכב בקטגוריית הפנאי התקרבו למחירי כלי הרכב המשפחתיים, רבים מעדיפים להתהדר ב-SUV מרווח ומאובזר המעניק את התחושה היציבה על הכביש וכולל שפע של אביזרי בטיחות.

מגוון רכבי שטח SUV

לא בכדי חברות הרכב הסתערו בשנים האחרונות על התחום כאשר החברה המככבת עם מגוון מודלים שונים בתחום היא טויוטה. כיום, היצרנית מציעה מגוון רכבי שטח SUV המתאימים לכל כיס, כמו: טויוטה היילנדר, טויוטה ראב, טויוטה HR-C וטויוטה לנד קרוזר. כל אחד מהמודלים מעוצב למשעי ומעניק חוויה אחרת של נסיעה. במאמר זה נסקור אותם בקצרה.

 

טויוטה היילנדר SUV

ההיילנדר עומד להיות הרכב הנחשק ביותר של טויוטה, בזכות שבעה מושבים, מנוע 2.5 סמ"ק והספק מירבי משולב של 248 כ"ס. הוא כולל מנוע היברידי מתקדם, מערכת מולטימדיה חכמה, שלל אביזרי בטיחות ונוחות שהופכת את חוויית הנהיגה לבלתי נשכחת.

 

טויוטה ראב 4 SUV

עוד לפני ששאר יצרניות הרכב כבשו את עולם הפנאי, הוציאה טויוטה את הדורות הראשונים של הראב 4. בשנים האחרונות המותג קיבל גרסה היברידית משלו, ולצד יכולות השטח והכביש המרשימות הוא גם חסכוני מאוד בגז. כיום, הוא מוצע עם מנוע 2.4 ליטר ומערכת הנעה היברידית עוצמתית שנעה בכביש ב-218 כ"ס.

 

טויוטה HR-C SUV

הרכב הבא שהפך להיות חלומו של כל מי שיוצא לכבוש את הכביש הוא הקרוסאובר העוצמתי עם יכולות השטח המרשימות, דגם C-HR. כיום, הוא מגיע עם מנוע של 1.8, הנעה היברידית חסכונית כמו הראב4 והספק מירבי של 122 כוחות סוס. הדגם הושק לראשונה ב-2016 ועבר מספר מתיחות פנים שהפכו אותו לאחד מהיפים ביותר בחבורה.

 

טויטה לנד קרוזר

רכב נוסף שלא ניתן לדלג עליו הוא הלנד קרוזר. ג'יפ השטח שהכינוי SUV ייחשב כלפיו ככינוי גנאי. הוא מתאים למי שלא מוכן להתפשר על הדיונות והיציאה לשטח, ומלווה גם לא מעט חקלאים ובעלי מקצוע שמשתמשים בו באופן שוטף. הלנד קרוזר מגיע בגרסאות שונות החל משלוש דלתות עד ל-5 דלתות בגרסה ארוכה יותר. הוא מוצע במנוע דיזל או בנזין בנפח מנוע של 2,755 סמ"ק והספק של 205 כ"ס. מבין כל רכבי פנאי שטח בקטגוריה שלו הוא הכי מזוהה עם נסיעות השטח המאתגרות ומסוגל לצלוח כל מכשול, תוך שינוי וגרירת ציוד בעת הצורך.

 

כל דגמי ה-SUV מיצרנית שקשה מאוד להתחרות בה

טויוטה מעניקה שירות ואחריות למשך חמש שנים על הדגמים ההיברידיים עם אפשרות להאריך את תקופה האחריות בשנה נוספת. היתרון הזה הופך אותה לאחת מהחברות שקשה מאוד להתחרות בהן. כל דגמי הSUV המבוקשים של החברה הפכו להיות מזוהים עם נסיעת שטח לצד עוצמה על הכביש ללא מעצורים.

תכונה נוספת שתמצאו בכל אחד מכלי הרכב הללו הוא הדאגה הבלתי מתפשרת לבטיחות הנהג, הנוסעים והולכי הרגל לצד הרכב. מגוון רחב של חיישנים ומצלמות יוצרים נהיגה בטוחה תוך שמירה על נתיב התנועה, והתרעה על כלי רכב דו גלגליים והולכי רגל.

לסיכום, טויוטה מציגה בפני הנהג הישראלי מגוון רחב של אפשרויות לנסיעת שטח ברכבי פנאי, כשכל אחד מכלי הרכב האלה מוביל בקטגוריה שלו. האפשרויות הן בלתי מוגבלות וניתן לבחור בהנעת דיזל, בנזין, הנעה היברידית ושימוש בכל הטכנולוגיות המובילות.

פנו לכל סוכנות טויוטה ותגלו את המבצעים הנוכחיים על דגמי ה-SUV המבוקשים בעולם. נסכם באזהרה קצרה: אחרי שנוסעים פעם אחת ברכב שטח קשה מאוד לחזור אחורה לנסיעה במשפחתית רגילה...




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות