למה טויוטה קורולה

למה טויוטה קורולה? כל המידע שאתם צריכים לדעת

הרכב משפחתי שממשיך לככב בעולם כולו במשך שנים ארוכות – טויוטה קורולה. טויוטה קורולה 2021 מציעה לכל משפחה רמת בטיחות גבוהה, גימור חיצוני ופנימי מלוטש, נוחות מירבית וחוויית נהיגה שאין שנייה לה. רכב זה מגיע במגוון דגמים המציעים יתרונות שונים ומגוונים לכל קשת הצרכים שלכם. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הטויוטה קורולה כדי להבין בדיוק מה הופך את הרכב הזה לרב מכר של ממש. 

 

נגישות במחיר ללא התפשרות על איכות

ישנה הנחה שכדי למצוא רכב משפחה איכותי יש צורך לשלם מחיר מופקע. במקרה של הטויוטה קורולה לא כך הדבר, שכן על אף איכותו המצוינת עדיין הוא מגיע במחיר נגיש בהשוואה לרמתו. כמו כן, מבחינת ההוצאות השוטפות מדובר ברכב משתלם הודות לצריכת הדלק המתונה שלו ורמת התחזוקה המועטה שנדרשת כדי לשמור עליו ברמה גבוהה. כל אלה הופכים את הרכב המוביל בישראל לאמין ובטוח. 

 

טכנולוגיה מתקדמת

כפי שציינו קודם לכן, טויוטה קורולה מגיעה במגוון דגמים המשרתים צרכים שונים ומגוונים. יחד עם זאת, כל דגמי טויוטה קורולה משלבים בתוכם טכנולוגיה מתקדמת המציעה חוויית נסיעה חלקה ונוחה ביותר. מיזוג האוויר לדוגמה ניתן לשליטה בשני אזורים שונים כדי שכל יושבי הרכב ייהנו ממשב רוח קריר בקיץ וחימום עוטף בחורף. במדינה חמה כמו שלנו אין ספק שמזגן עוצמתי הוא חיוני לנסיעה נינוחה. 

 

טויוטה היברידית / חשמלית

הדגמים ההיברידיים של טויוטה קורולה מאפשרים צריכת דלק נמוכה במיוחד, כמו גם הפחתה בזיהום האוויר ויכולת גדולה יותר בכל הקשור לשמירה על הסביבה. הודות לשילוב בין המנוע החשמלי למנוע הרכב הקלאסי, הרכב למעשה טוען את עצמו כך שלעולם לא תצטרכו לדאוג שכוח הרכב ייגמר באמצע נסיעה ארוכה. 

 

 

מערכות הבטיחות

 

כמובן שכשמדברים על טכנולוגיה מתקדמת בכלי רכב אסור לשכוח גם את מערכות הבטיחות השונות. בכל דגמי טויוטה קורולה ישנו דגש על שילוב מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר כדי למנוע תאונות ולשמור על חיי כל הנוסעים. מערכת הרכב יכולה לזהות תמרורי דרך ומעדכנת את הנהג אודות הגבלות המהירות השונות באמצעות תצוגה ויזואלית והתרעות קוליות. כמו כן, במהלך נסיעה באזורים חשוכים מפעיל הרכב תאורה גבוהה אוטומטית שמתאימה את עוצמת האור על פי תאורת המכוניות המגיעות ממול. בנוסף, ישנה התרעה על בלימת חירום לכלי רכב הנמצאים מאחורי הרכב, הגבלת מהירות על פי הגדרה, אימובילייזר המונע ירידה לשוליים או סטייה לנתיב נגדי ועוד. 

 

 

מערכת מולטימדיה מתקדמת

אנשים רבים נהנים להאזין למוזיקה ברכב ואפילו לחבר את הטלפון החכם כדי ליהנות מפודקאסטים או תוכניות רדיו מוקלטות. מערכת המולטימדיה של טויוטה קורולה מציעה: מסך מגע גדול עם תצוגה איכותית; מצלמה אחורית המגדילה את שטח הראייה במהלך נסיעה לאחור; חיבור לדיבורית לשמירה על בטיחות הנוסעים; שישה רמקולים המספקים חוויית שמע מקיפה ומתקדמת; כניסת חיבור USB להטענת הטלפון החכם או כל מכשיר טכנולוגי אחר בכל עת. 

 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות