טויוטה קורולה

כולם קונים טויוטה קורולה - למה? 

אחד הדגמים המפורסמים ובעלי המוניטין של טויוטה הוא הקורולה. מדובר בדגם ותיק של רכב סדאן משפחתי ואמין, המציע לנהג חווית נסיעה אחרת. כיום, במודלים החדשים הרכב מגיע עם אבזור בטיחותי נרחב, וצריכת דלק חסכונית. 

 

רמות גימור שונות

הרכב מוצע במספר רמות גימור המותאמות לכל נהג וכוללות יתרונות משמעותיים. בכל אחת מרמות הגימור ניתן למצוא מסך מגע 9 אינץ', מערכת ניווט WAZE, מצלמה אחורית, דיבורית Bluetooth וחישוקי סגסוגת קלה. במרבית רמות הגימור הגלגל הוא 16 אינץ', כאשר דרגת הלימיטד מציעה גלגלים מרשימים יותר של 17 אינץ' וגג נפתח חשמלי. רמת הגימור סנס כוללת גם שמשות מוכהות מאחור. טויוטה קורולה מגיעה בעיצוב חדשני ומרשים שמתעדכן כל שנה, והדגמים החדשים זוכים למתיחת פנים משמעותית הן בחלק הפנימי והן בחלק החיצוני.

 

הגרסה ההיברידית של הרכב כוללת: מערכת מולטימדיה 2 TOUCH TOYOTA דוברת עברית עם מסך מגע וכן מצלמה אחורית, דיבורית Bluetooth *וממשק CarPlay Apple ו-Auto Android.

הנעת בנזין והנעה היברידית

 

אחד המאפיינים החשובים של דגמי טויוטה הוא הגמישות הרבה בבחירת סוג ההנעה. ניתן לרכוש את הקורולה החדשה הן בהנעת בנזין והן בהנעה היברידית המציעה צריכת דלק חסכונית במיוחד בזכות האפשרות לטעון את הסוללה במהלך הנסיעה.

 

הרכב ההיברידי מגיע עם מנוע 2ZR-FXE בעל 1.8 ליטר, המסוגל לנסוע 100 קילומטרים ב-4.9 ליטר דלק בלבד. טויוטה היברידית מגיעה ל-121 כוחות סוס ומסוגלת להאיץ ב-11 שניות מ-0 קמ"ד ל-100 קמ"ש. 

 

הרכב המונע על בנזין מגיע עם מנוע אטמוספרי של 1.5 (בניגוד לשנים קודמות), בעל 3 צלינדרים. הוא מסוגל לייצר 125 כ"ס ב-6,600 סל"ד וכן 15.6 קד"מ ב-5000 סל"ד. הוא מגיע מ-0 קמ"ש עד ל-100 קמ"ד ב 12.1 שניות. צריכת הדלק שלו עדיין חסכונית להפליא ועומדת על 16.9 ק"מ לכל ליטר.

 

האבזור הבטיחותי

 

טויוטה תמיד שמה את בטיחותם של הנהג והנוסעים לנגד עיניה, ולכן כלי הרכב החדישים של החברה כוללים מערכת שמירת מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת הגבלת מהירות, מערכת אור גבוה אוטומטי ומערכת זיהוי תמרורי דרך. בגרסת הלימיטד ניתן למצוא גם מערכת זיהוי רכבים חוצים מאחור ומערכת זיכוי רכבים בשטח מת. כל המערכות מותקנות בכלי הרכב ומסייעות לשמור גם על בטיחותם של הולכי הרגל וכלי הרכב הסמוכים לרכב בעת נסיעה או יציאה מאזור החנייה.

 

היכן כדאי לקנות את הרכב?

את המודלים החדשים של טויוטה קורולה תוכלו להשיג בכל רחבי הארץ. בצפון ניתן למצוא את מרכז התצוגה של החברה ולצאת לנסיעת מבחן בסוכנות טויוטה אמין מוטורס.

אחד היתרונות שמוצעים על ידי סוכנות טויוטה חיפה הוא הסדר מימון נוח להפליא, והדגמים החדשים ביותר של מגוון דגמי הקורולה בכל אחת מרמות הגימור שציינו.




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות