טויוטה סיטי

הדגם החדש של טויוטה - טויוטה סיטי - היתרונות ומידע מקצועי

אחרי ההיילקס והפרואייס שתוכננו במיוחד לעסקים, טויוטה השיקה דגם חדש, קליל ונוח מאד לשינוע מוצרים בעיר. הסיטי הוא בעל מנוע חסכוני וגודל מצומצם שמתאים לתנועה בין כלי רכב חונים בעיר ופניות צפופות. מדובר בכלי רכב שמאפשר להסיע עובדים ולאחר מכן לקפל את המושב האחורי ולהמשיך לשנע ארגזים מלאים תוך הפיכת הרכב למסחרית קטנה במיוחד. אלה היתרונות של המודל החדש שמתאים לכל עסק.

 

מנוע קטן וחסכוני

לסיטי יש מנוע קטן ועוצמתי שמאפשר לחסוך הון בעלויות הדלק. קצת נתונים טכניים על הדגם החדש של טויוטה: הוא בנוי על מנוע בנזין בנפח של 1.5 שמפתיע את הנהג עם 131 כוחות סוס ב-3750 סל"ד. המומנט של הרכב הוא 30.6 קג"מ ב-1750 סל"ד. בדגם זה אפשר לנסוע 100 קילומטרים לאחר מילוי של 5.6 ליטרים בלבד. התאוצה של הרכב היא 11.1 מ-0 קמ"ש עד 100 קמ"ש. קיבולת מיכל הדלק עומדת על 53 ליטרים, קיבולת זהה לזו של המתחרים הרציניים בקטגוריית המסחריות העירוניות הקטנות.

מספר גדלים וממדי הרכב

טויוטה השיקה את הרכב במספר גדלים, כדי להתאים באופן מושלם לצרכים של כל עסק. כיום, אפשר להשיג את הסיטי הארוך בממדים של 4.75 מטרים או את הקצר באורך של 4.4 מטרים. הרוחב של טויוטה סיטי בשני הדגמים הללו הוא 1.85 מטרים. נפח תא המטען של הרכב גדול ועומד על 597 ליטרים, שמאפשרים אפסון של סחורה גם בחלק האחורי של הרכב וגם בתא המטען. כושר ההעמסה של הרכב עצום ביחס לגודלו ועומד על 904 ק"ג. כושר הגרירה של הרכב עם בלמים הוא 1000 ק"ג וללא בלמים 750 ק"ג. 

 

שווי שימוש

תרון נוסף שיש לרכב טויוטה סיטי 2021 הוא שווי השימוש שלו, שעומד על 3,842 ש"ח. הדבר מעניק יתרון רב לעובדים המעוניינים להשתמש ברכב הן לצרכי עבודה והן לצרכים פרטיים בעיר. בניגוד לשאר המסחריות הוא אינו תופס מקום רב ולכן ניתן להחנות אותו בכל מקום בעיר.

 

המפרט הבטיחותי והאחריות

המפרט הבטיחותי של הרכב מתאים בדיוק לכל נהג העובד עם הרכב בשעות היום בכבישים המהירים של ישראל ובעיר, ויוצא לבלות עמו בשעות הערב. הוא כולל התרעה על עייפות נהג, זיהוי תמרורים, בקרת סטיה מנתיב עם היגוי אקטיבי ובלימת חירום אוטונומית. כל המאפיינים הללו הופכים את הנסיעה לבטוחה להפליא. מלבד זאת, טויוטה מציעה גם שלוש שנים אחריות לרכב.

 

העיצוב של הרכב

מרבית המסחריות העירוניות הקטנות אינן מעוצבות, אך בסיטי טויוטה לא ויתרו על העיצוב. הרכב כולל חישורי פלדה של 16 אינץ' וכן מחיצה בין הנוסעים לתא המטען (העשויה מרשת פלדה). היתרון הזה מאשר לשאת כמות גדולה של סחורה כבדה בלי לסכן את הנהג במקרה של עצירת פתע או תאונה. מלבד זאת תמצאו ברכב מסכי הלוגן קדמיים עם אפשרות לכיוונון גובה, פנסי ערפל מקדימה ומאחור ואפילו מפשיר אדים. מלבד העיצוב, כל היתרונות הללו הופכים את הנסיעה בשעות המוקדמות של הבוקר לבטוחה הרבה יותר.

 

כיף של נסיעה עם מערכת מולטימדיה

הרכב מפנק את הנהג באמצעות מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית עם עברית מלאה ומסך בגודל של תשעה אינץ, הכולל גם מצלמת נסיעה לאחור. מצלמה זו משמעותית במיוחד לנהג שמשנע כמות גדולה של סחורה ולא יכול לראות את המדרכה בנסיעה מאחור לצורך אספקה. אם ישנו יותר מנהג אחד ברכב ניתן להשתמש בכפתור E-Call מיוחד להתחברות קלילה לדיבורית. לשמיעת היתרונות ומידע מקצועי נוסף מומלץ לפנות לסוכנות טויוטה הקרובה אליכם ולקבל את הצעות המחיר המשתלמות ביותר על הפרטנט המושלם לכל בעל עסק בעיר.




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות