היתרונות של טויוטה היברידית

היתרונות של טויוטה היברידית

בשנים האחרונות עולה המודעות לשמירה על הסביבה. בכל תחומי חיינו נוצרים פתרונות חדשים המסייעים לנו לעשות זאת הרבה יותר בקלות. כך נוצרו גם כלי הרכב ההיברידיים, מתוך מחשבה להפחית את הזיהום הנוצר מהנסיעה ברכב. בימינו כמעט בכל משפחה ישנם שני כלי רכב והזיהום רק עולה, לכן ככל שנקפיד על רכישה של כלי רכב היברידיים, כך נוכל לעשות את חלקנו בשמירה על איכות הסביבה. ישנם יתרונות רבים נוספים המתלווים להחזקה של רכב היברידי ואנו נפרט את כולם בפניכם.

הפחתה משמעותית בזיהום האוויר

זהו ללא ספק אחד היתרונות המשמעותיים של כלי הרכב ההיברידיים. טויוטה היברידית משלבת בין מנוע בעירה רגיל עם מנוע שעובד על כוח חשמלי. על אף השימוש בכוח חשמלי אין כלל צורך להטעין את הרכב והוא אינו מכיל סוללות. כל שנדרש הוא לתדלק את הרכב ממש כמו כל רכב אחר ולצאת לדרך. השילוב בין שני סוגי המנועים מעניק כוח לרכב מחד ומקטין את פליטת המזהמים מאידך. בהחלט אפשר לומר שמדובר בטוב ביותר משני העולמות.

חיסכון בדלק

ההוצאה על רכב חדש אינה מסתכמת בעלותו בלבד, אלא גם בתדלוק שלו באופן שוטף. רכבי 2021 של טויוטה מנצלים בצורה מיטבית את החיבור בין שני סוגי המנועים וזה מתבטא גם בצריכת דלק נמוכה באופן יחסי. כך למשל בזמן נסיעות בתוך העיר, שבהן הרכב אינו מגיע למהירויות גבוהות, ההנעה תתבסס בעיקר על המנוע החשמלי, כך שלא מתבזבז דלק לשווא וההוצאות השוטפות על הרכב פוחתות בצורה משמעותית. אגב, גם פעולה זו תורמת להפחתת פליטת המזהמים של הרכב.

 

נסיעה שקטה וחלקה

המנוע החשמלי של הרכב ההיברידי מסייע בהנעה ונסיעה שקטה, כך שכל חוויית השהייה ברכב הופכת לנעימה הרבה יותר. במיוחד בנסיעה בתוך העיר שבה נדרשת רמה גבוהה יותר של ערנות לסביבה, המעבר למנוע החשמלי מקל מאוד על משימה זו, שכן ההנאה בנסיעה היא ללא הפרעות של רעש מהרכב.

הנעה כפולה לנסיעה עוצמתית במיוחד

הרכב ההיברידי יכול בעת הצורך לשלב בין ההנעה של המנוע החשמלי לבין הנעת מנוע הבנזין ליצירת עוצמה כפולה. הדגם החדש של טויוטה מזהה באמצעות טכנולוגיה חדשנית ביותר מתי כדאי לבצע פעולה זו, שבה שני המנועים פועלים יחד. בעבר המחשבה הייתה שכלי רכב היברידיים לא מסוגלים להגיע ליכולת הנסיעה האנרגית שיש לכלי רכב המונעים על בנזין בלבד. היום בזכות הסינרגיה בין שני המנועים בכלי הרכב של טויוטה היברידית, חווים הנהגים ביצועים גבוהים וחזקים תוך שיפור משמעותי בניצול הדלק.

כל אחד יכול למצוא את הרכב ההיברידי שמתאים לו

טויוטה מציעה מגוון דגמים הכוללים מערכת היברידית, כך שכל אחד יכול ליהנות מהיתרונות הללו בקלות. בין הדגמים תמצאו: דגמים משפחתיים בגדלים שונים, דגמים המתאימים לאלו החיים בסביבה עירונית, דגמים בעיצוב יוקרתי ואפילו רכב שטח המציע את כל הביצועים הטובים ביותר בכל סוגי הדרכים. הודות למגוון הדגמים הקיימים כל אחד יכול לרכוש רכב טויוטה היברידי בעלות המתאימה ליכולותיו. בנוסף, באמין מוטורס, סוכנות מורשית טויוטה חיפה, תוכלו למצוא את הדגמים החדשים ביותר לצד אפשרויות רכישה של רכבי טויוטה יד שנייה. בעבר החשש היה שכלי רכב היברידיים הם יקרים בצורה משמעותית לעומת רכבי הבנזין, אך כיום הודות לחסכון בהוצאות השוטפות והמבחר הקיים בשוק, ניתן לרכוש רכב טויוטה היברידי גם במחירים נוחים.

המבוקשים ביותר מבית טויוטה הכוללים מנוע היברידי ניתן למצוא:

·         טויוטה יאריס היברידית

·         טויוטה קורולה היברידית

·         טיוטה קאמרי היברידית

·         טויוטה HR-Cהיברידית

·         טויוטה ראב-4 היברידית

·         טויוטה פריוס היברידית

·         טויוטה היילנדר היברידית

 

 

  

 

 

  

לסיכום, כלי הרכב ההיברידיים של טויוטה מסמלים את העתיד של עולם הרכב בארץ ובעולם. הודות לשילוב בין שני המנועים המשוכללים והטכנולוגיה המתקדמת ניתן לשמור על הסביבה תוך הנאה מחוויית נהיגה איכותית.

מעוניינים בעוד מידע או נסיעת מבחן באחת מרכבי טויוטה היברידית, השאירו פרטים:




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות