הכירו את 4RAV פלאג אין

הכירו את 4RAV פלאג אין

הפעם בטויוטה החליטו לשלב בין כל העולמות כאשר יצרו את כלי הרכב האולטימטיבי, והשיקו רכב היברידי המשולב עם רכב חשמלי נטען. רכב הפנאי המבוקש של חברת טויוטה עבר הפעם מתיחת פנים חיצונית ופנימית כאחד. כמו שאומרים השינוי מתחיל מבפנים!

כל האפשרויות לנהיגה חסכונית

את הראב-4 כמעט ואין צורך להציג. הוא כבש בשנים האחרונות את שוק רכבי הפנאי הקומפקטיים כאשר הדור החמישי החל להופיע על כבישי הארץ בשנת 2018. הרכב החל את דרכו ככלי המונע על בנזין, ולאחר מכן הצטרפו גם גרסאות היברידיות סטנדרטיות מבין רכבי טויוטה 2021.

אך בטויוטה לא עצרו. הביקוש העצום לכלי רכב נטענים שמסוגלים לנסוע בשקט מופתי ללא שימוש בדלק באמצעות מנוע חשמלי עלה, וכיום מודלים רבים בסגמנט הופיע בארצנו בקטנטונת. החיסכון המשמעותי בדלק והנסיעה הירוקה ללא פליטת מזהמים בהחלט משכה את הנהגים. אך נותר חיסרון אחד לכלי החשמלי: צריך לטעון אותו בכל כמה מאות קילומטרים. בטויוטה החליטו לפתור גם את הבעיה הזו, ולשלב מנוע היברידי שמעניק לרכב את האפשרות להמשיך לנסוע ללא הפסקה לטעינה על בסיס מנוע שמפיק חשמל בעצמו בעת הנסיעה וכשהסוללה נגמרת? מנוע בנזין אטמוספרי 2.5 נכנס לפעולה. הרכב הזה לא עוצר לרגע.

 

הרבה יותר חזק מההיברידי הסטנדרטי

הדגם החדש נוסע בקלילות על הכביש ומציע לנהג שלושה מנועים. מנוע הבנזין 2.5 המגיע ל-184 כ"ס, ולצידו שני מנועים חשמליים המוסיפים תפוקה של 180 כ"ס ומעניקים עוצמה שלא רואים בכלי רכב אחרים בסגמנט – 306 כ"ס. הרכב הזה מסוגל לעקוף אפילו את ה4-RAV ההיברידי הסטנדרטי המגיע לתצרוכת משולבת של מנוע הבנזין והמנועים החשמליים של 222 כ"ס בלבד.

העוצמה הזו מתבטאת בהאצה כאשר הרמזור מתחלף לירוק. בתוך 6 שניות בלבד ניתן להגיע מ-0 קמ"ש ל-100, זאת בניגוד לשתי שניות נוספות שאנו פוגשים ברכב ההיברידי. כל זאת בזכות המומנט של המנוע החשמלי הקדמי המספק מומנט של 27.5 קג"מ והמנוע החשמלי האחור שמחזק את הרכב בעוד 54 כ"ס ומומנט של 12.3 קג"מ.

 

כמה מהר תוכלו לנסוע רק על בסיס הסוללה החשמלית?

הסוללה החשמלית של טויוטה ראב 4 פלאג אין מאפשרת לרכב להגיע למהירות של 135 קמ"ש. אם מתבססים רק על המנועים החשמליים נתון התאוצה עדיין מרשים ומגיע ל-10 שניות מ-0 עד 100. כמובן שבתחילת הנסיעה ניתן לוותר על מצב EV מלא, ולהשתמש גם במנועים האחרים להשגת העוצמה הרצויה כבר בקילומטר הראשון.

 

טעינה מהירה

את הרכב אפשר לטעון בשתי דרכים: באמצעות עמדת טעינה ביתית בסיסית במוד 2 במשך 7.5 שעות או בטעינה מהירה מאוד, תוך שעתיים וחצי בעמדת טעינה ביתית של 232A.

לרכב החדש עוד מגון פינוקים כמו בקרת אקלים עוד לפני שנכנסתם לרכב, לוח מחוונים חכם, מערכת מולטימדיה משולבת עם אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מצלמה אחורית ותצוגת עילית מתקדמת. כל זאת, לצד אבזור בטיחותי הכולל:

·         מערכת שמירת מרכז נתיב

·         מערכת קדם התנגשות עם בלימת חירום

·         זיהוי תמרורי דרך

·         בקרת שיוט אדפטיבית

·         מערכות נוספות ברמות הגימור הגבוהות.

את הדגם החדש של טויוטה ראב 4 פלאג אין ניתן לרכוש במרכז התצוגה של סוכנות טויוטה אמין מוטורס בחיפה.

למידע נוסף היכנסו לעמוד הרכב > ראב 4 פלאג אין.




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות