אמין מוטורס המהפכה החשמלית

המהפכה החשמלית: דגמי טויוטה bZ4X והיתרונות שלהם

 

בעידן הטכנולוגי המתקדם של היום, אנשים רבים מחפשים להפחית השפעה סביבתית שלילית הנגרמת, בין היתר, בעקבות פליטת מזהמים מהרכב וכן חיסכון בעלויות הוצאת דלק. רכבי החשמל של חברת טויוטה, בפרט דגם bZ4X, מציעים פתרונות מתקדמים שמשלבים בין יתרונות סביבתיים ויכולת נהיגה חדשנית ומתקדמת. במאמר זה, נבחן את היתרונות של רכבי טויוטה החשמליים בכלל והדגם המבוקש bZ4X בפרט.


חיסכון בדלק והוצאות שנתיות:

רכבים חשמליים מציעים חיסכון משמעותי בצריכת דלק ובעלויות התחזוקה. השימוש במנוע חשמלי יכול להוריד בצורה משמעותית את עלות הדלק השנתית ולסייע בחסכון כלכלי. להלן דוגמה מנתוני החיסכון השנתי בנסיעה ברכב טויוטה חשמלי bZ4X לממוצע שנתי של 15,000 ק"מ:

BZ4X נתוני צריכת דלק וחיסכון שנתי

 

למידע מלא על טויוטה bZ4X ומפרט

 

אפקטיביות סביבתית:

ניצול האנרגיה החשמלית וההפחתה בפליטת גזים מספקים תרומה משמעותית לאיכות הסביבה. לשני דגמי הרכבים החשמליים של טויוטה "זיהום מזערי" במדד זיהום האוויר וצריכת דלק:

BZ4X מדד זיהום אוויר

 

טעינה ביתית וטעינה מהירה:

קיבולת הסוללה לא פחות ממעולה! למרות טווח הנסיעה הגדול של עד 500 ק"מ, אתם יכולים לנסוע בראש שקט בטויוטה החשמלית היות והיא מצויידת בממיר (On-Board charger) עם מערכת טעינה משולבת.

יחידה יעודית מציעה טעינה מהירה הרבה יותר מהשקע הביתי. זמן הטעינה עם יחידה יעודית אורך כ-6.5 שעות אל מול כ-19 שעות בשקע ביתי.

 

טויוטה חשמלית עמדת טעינה

אחריות ושירות:

חברת טויוטה מעניקה אחריות רחבה על רכבי החשמל ושירות אישי, מקצועי ולאורך כל הדרך. מדובר בהתחייבות לאורך זמן המבטיחה שלקוחות טויוטה ייהנו מנסיעה חלקה ונעימה ומשירות אדיב ומקצועי. באמין מוטורס, סוכנות מורשית טויוטה חיפה, מעניקים לכם 10 שנות אחריות על הסוללה!

 

לסיכום,
דגמי טויוטה 
bZ4X מהווים לא רק פתרון סביבתי אלא גם פתרון מתקדם וחדשני לנהיגה יומיומית. הדגמים מגיעים עם מערכות בטיחות אוטונומיות, אבזור עשיר ומפנק, מערכת מולטימדיה צבעונית דוברת עברית עם מסך מגע וכו'.

אמין מוטורס, סוכנות מורשית טויוטה חיפה, מזמינה אתכם לצפות ברכב בסיור וירטואלי כאן.

בטויוטה חיפה גם קיימים מגוון מסלולי ליסינג, מסלולי מימון ועוד. צרו קשר עם טויוטה חיפה לתיאום נסיעת התרשמות ולפרטים נוספים.

 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות