טויוטה יאריס קרוס – חוויה אורבנית

חולמים על קרוסאובר מפנק בכביש שיכול להעניק גם שעות נפלאות בשטח? קבלו את היאריס החדשה שיצאה בגרסה חדשנית ומרווחת ועומדת לכבוש את הכבישים העירוניים בישראל. הרכב החדש מבחוץ נראה כמו ה-4 RAV ובחלקו הפנימי - כמו היאריס המוכרת. 

המפרט הטכני

הדגם החדש של טויוטה יאריס SUV מגיע הן בגרסה היברידית עם 116 כ"ס והן בגרסת בנזין של 126 כ"ס, ומנוע של 1.5 ליטר.

גרסת הקרוסאובר של היאריס ארוכה יותר מהדגם הסטנדרטי ב-24 ס"מ, ואף גבוהה יותר ב-9 ס"מ, דבר המעניק לה יתרון רב בשטח. בנוסף, תא המטען הוא כ- 400 ליטרים ומעניק מרחב מספיק גדול לעגלות, מזוודות, אופניים מקופלים ועוד.

הבטיחות מעל לכל

טויוטה ידועה כחברה שמציבה את נושא הבטיחות בראש סדר העדיפויות לנהג, לנוסעים ולהולכי הרגל והרכבים שמסביבם. לכן, כל רמות הגימור של טויוטה יאריס קרוס כוללות את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר: שמונה כריות אוויר, בקרת סטייה אקטיבית, שמירת מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, אור גבוה משתנה אוטומטית מול רכב המגיע מנתיב ממול, זיהוי תמרורים, בלימה אוטומטית, זיהוי הולכי רגל, זיהוי רכב דו גלגלי וסיוע אקטיבי להיגוי כאשר הנהג מבצע תמרון חירום.

צריכת דלק נפלאה הן בדגם הבנזין והן בדגם ההיברידי

אחד היתרונות המשמעותיים של היאריס הוא צריכת הדלק. הרכב ההיברידי משלב מנוע של 1.5 ליטר בעל 92 כ"ס ו-12.2 קג"מ, עם מנוע חשמלי בעל 80 ג"ס ו-14.4 קג"מ. רכב הבנזין כולל מנוע של שלושה צילינדרים, עם הספק של 126 כ"ס. צריכת הדלק של רכב הבנזין עומדת כיום על 16.9 ק"מ לליטר, בעוד צריכת הדלק המשולבת של הגרסה ההיברידית מפתיעה מאוד ומגיעה עד ל- 22.7 ק"מ לליטר.

אבזור מפנק במיוחד

כל רמות הגימור כוללות מערכת מולטימדיה מקורית עם אנדרואיד אוטופליי וקאר פליי של אפל. בנוסף, הן כוללות דיבורית בלוטות', שקעי USB ומצלמה אחורית. בנוסף, בדשבורד תמצאו מסך מולטימדיה נוח וקליל להפעלה בגודל של 8 אינץ'.

רמת הגימור הבינונית המכונה 'אורבן', כוללת גם חישוקי סגסוגת של 16 אינץ', שמשות כהות מאחור ושני רמקולים נוספים למערכת הסאונד. רמת הגימור הגבוהה ביותר היא ה'סקיי', שכוללת חלון בגג הרכב, מפתח חכם, תאורת אווירה חכמה ומנגנון כניסה חכמה הן בדלתות הקדמיות והן בתא המטען. בקיצור, פינוק אמיתי לכל נהג.

חוויית נסיעה אחרת

חוויית הנסיעה של הקרוסאובר החדשה היא שונה ומיוחדת. המודל החדש מעניק מרווח עצום בתוך המרכב ומרווח גדול גם בתא המטען. המבנה הגבוה מאפשר לחצות בקלות כבישי עפר ומתווה סלעי עדין.

בנוסף, מפרט הבטיחות העשיר הופך אותו לאחר מכלי הרכב הבטוחים ביותר למשפחה, ומעניק שלווה רבה גם בנסיעה לאחור בזכות מצלמת הרוורס המותקנת בכל הדגמים. הדגם בהחלט שווה את תג המחיר, ונראה שהוא הולך לכבוש את כבישי הארץ בשנה הקרובה.




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות