רכב טויוטה 7 מקומות

רכב טויוטה 7 מקומות

רכבי הפנאי הכוללים שבעה מקומות ישיבה החלו לכבוש את ישראל. המובילה בסגמנט זה היא כמובן טויוטה שהשיקה לא רק דגם אחד בפורמט זה אלא שניים. במאמר זה נדון בהרחבה למי מתאים רכב 7 מקומות? באלו טכנולוגיות הרכב מיוצר ואלו דגמים מוצעים על ידי טויוטה עם כמות מושבים נכבדת?

 

מי זקוק לרכב בעל שבעה מקומות?

רכב זה מתאים למשפחה מרובת ילדים, עסק המעוניין להסיע עובדים או נהגים המשתמשים בו לצורכי פנאי ומעוניינים להגיע עם כמות גדולה של ציוד לטיול. שורת המושבים המוספת ניתנת להזזה, וכך אפשר להשתמש בשטח העודף ברכב כתוספת לתא המטען. כיום, אפשר למצוא הן רכבי פנאי (קרוסאובר) עם שבעה מושבים והן מיני ואן קומפקטי בעל שבעה מושבים.

 

כמה דגמים יש טויוטה עם 7 מושבים?

קיימים כיום שני דגמי טויוטה 7 מקומות. הראשון הוא רכב הפנאי טויוטה היילנדר, הרכב השני שניתן לרכוש הוא מיני ואן קומפקטי בשם פריוס פלוס.

טויוטה היילנדר - בעל המנוע ההיברידי העוצמתי המציע לנהגים חוויית נהיגה אחרת ברכב מאובזר היטב ומרווח. הרכב הוא בעל נפח מנוע של 2,487 סמ"ק, מגיע ל-248 כ"ס באמצעות שימוש בשני המנועים ועם צריכת דלק כמעט דמיונית העומדת על 15.2 ק"מ לליטר.

הרכב השני שניתן לרכוש הכולל שבעה מושבים פריוס פלוס הוא מיני ואן קומפקטי בשם פריוס פלוס, הנראה כגרסה ארוכה יותר של מודל הפריוס המוכר של טויוטה.

מתי עוברים לרכב 7 מקומות מסוג זה? בעיקר כאשר זקוקים למושבים נוספים בתוך הרכב.

הרכב מציע חוויית נהיגה מושלמת בעיר, עם צריכת דלק חסכונית במיוחד. הוא בעל נפח מנוע של 1.8, הספק משולב של 136 כוחות סוס, מגיע מ-0 ועד ל-100 קמ"ש ב-11.3 שניות בלבד וצריכת הדלק המשולבת שלו עומדת על 17.2 לליטר.

 

רמת הטכנולוגיה של כלי הרכב הללו?

שני כלי הרכב הללו נמצאים בחזית הטכנולוגיה וכוללים אבזור בטיחותי מתקדם, כגון: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אור גבוה אוטומטי, בקרת אחיזת כביש (TRC), מערכת קדם התנגשות הכוללת זיהוי של הולכי רגל בשעות היום, מערכת זיהוי תמרורי דרך ומערכות בטיחות נוספות.

רמת הטכנולוגיה הופכת את כלי הרכב של טויוטה למובילים בתחומם, והם מעניקים לנהג חוויה מיוחדת החל מהרגע שבו החל לנסוע ועד לרגע החנייה.

מלבד זאת, כמו בכל מודל של טויוטה  ניתן לשלוט במערכות הרכב באמצעות מסך מגע צבעוני, ליהנות מחיבור USB ובמודל הקרוסאובר, ההיילנדר - גם ליהנות מחיבור לטלפון אנדרואיד או אפל בסיוע אפליקציה מתקדמת.

 

איפה ניתן למצא רכב טויוטה 7 מקומות? 

את שני המודלים ניתן למצוא בכל סוכנות טויוטה מורשית. שני המודלים מוצעים עם אחריות לחמש שנים שניתן להרחיבה לשנה נוספת על כל המערכות ההיברידיות, כך שאפשר ליהנות משקט נפשי בשנים שלאחר רכישת הרכב.

לסיכום, רכב בעל שבעה מקומות מעניק אפשרויות רבות יותר לכל משפחה, לבעל עסק ולנהגים המעוניינים בשטח רחב יותר תוך יכולת ניצול מירבית של פנים הרכב. המנגנון ההיברידי מאפשר ליהנות מצריכת דלק אופטימלית, דבר ההופך את שני המודלים לעסקה מצוינת גם לטווח הרחוק.




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות