רכבי 4X4 של טויוטה

רכבי 4X4 של טויוטה

טויוטה מפתיעה את הצרכן הישראלי במגוון רחב של כלי רכב בהנעה 4X4, כלי רכב חשמליים והיברידיים ומודלים משפחתיים נוספים המוצעים באולם התצוגה של סוכנות טויוטה. נסקור בקצרה את ארבעת הדגמים המבוקשים ביותר המותאמים לנסיעת שטח מהנה - אלה דגמי ה-4X4 שלנו.

 

טויוטה ראב 4

אחד מכלי הרכב האהובים ביותר של היצרנית הוא רכב הפנאי טויוטה ראב 4, המציע 208 כוחות סוס ותאוצה מהירה של 8.4. הוא מוצע בגרסת בנזין ובגרסה היברידית. כמו כל טויוטה היברידית חשמלית היתרון הגדול של הדגם ההיברידי הוא כמובן העובדה כי מדובר בנסיעה שקטה וחסכונית במיוחד בדלק. זהו רכב מרווח מאוד בעל תא מטען גדול שמסוגל להכיל מטען משפחתי רב, לרבות עגלות, מזוודות או אופניים מקופלים. תכונות אלה הופכות אותו לפרטנר טוב הן לשטח והן לכביש בנסיעה משפחתית עם צריכת דלק אפקטיבית. הדור הנוכחי של  2021 הוא הדור הרביעי והוא מכיל מגוון שיפורים המדגימים את החשיבות הגבוהה שטויוטה מעניקה לנושא בטיחות הנהג ונוסעי הרכב.

 

טויוטה לנד קרוזר

מי שמחובר יותר לשטח מאשר לאספלט לא יוותר על היתרונות של טויוטה לנד קרוזר. השנה חוזר הלנד קרוזר בדגם דיזל עם מנוע עוצמתי של 2.8 ליטר (טורבו דיזל), הספק של 204 כוחות סוס ומומנט של 51 (העוקף בסיבוב את הדגם הקודם בן ה-177 כ"ס שהעניק מומנט של 45.9 בלבד). הרכב מסוגל לגמוע כל תוואי שטח וכביש בקלילות מירבית ומוצע בגרסה של חמישה מושבים או מגוון גרסאות של שבעה מושבים. זהו בהחלט אחד מהדגמים המשובחים יותר של החברה, והשנה כל רמות הגימור של הרכב זוכות לאבזור הבטיחות הגבוה ביותר.

 

טויוטה היילקס

מי שמחפש סוס עבודה עוצמתי שמסוגל לשאת מטען בתוואי שטח מאתגר 'מבלי למצמץ' יעדיף את ההיילקס בגרסאות הפיק אפ או האדוונצ'ר, הכוללות קבינה כפולה. הרכב מציע את השילוב המושלם בין מרכב קשיח ועוצמתי שלא נבהל ממהמורות בדרך או ציוד כבד, לבין טכנולוגיה חדשנית ונוחות מירבית בחלק הפנימי של הרכב. לרכב טויוטה היילקס מנוע של 2.8 ליטר עם 204 כוחות סוס, אותו מנוע שפגשנו בלנד קרוזר. טויוטה לא התפשרה והוסיפה מערכת של אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי לפינוק מירבי גם בזמן העבודה.

 

טויוטה היילנדר

אי אפשר לדבר על כלי הרכב מסוג 4X4 בלי לציין את הקרוסאובר, רכב הפנאי המפנק בן השבעה מושבים- טויוטה היילנדר. הרכב כולל מנוע היברידי שמציע את הביצועים הטובים ביותר בקטגוריה שלו ומתאים לנסיעה בכל תוואי שטח ללא פשרות. הרכב מתאים כמובן גם לנסיעה נעימה על האספלט. בשוק ה -SUV בישראל ההיילנדר בהחלט בולט בזכות תא הנוסעים המאובזר. הוא מגיע עם מנוע 2.5 שעושה את העבודה בזכות שני מנועים חשמליים הנוספים למנוע הבנזין כדי להעניק לנהג הספק משולב של 244 כוחות סוס והאצה בתוך 8.3 בלבד ל-100 ק"מ. בהחלט שווה את ההשקעה אם אתם נעים בין הכביש לשטח ולא מוכנים להתפשר על עוצמה לצד חיסכון משמעותי בדלק.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף על כל הדגמים




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות