טויוטה סיטי

כל מה שאתם צריכים לדעת על טויוטה סיטי

טויוטה סיטי – המסחרית הקטנטנה שכבשה את הזירה האורבנית בישראל. 

שילוב של מנוע חסכוני ומתקדם, עיצוב מיוחד ואפשרות לקפל את המושב בשורה השנייה – כל אלה ועוד הופכים את הטויוטה סיטי לרכב המסחרי שבאמצעותו תוכל לשאת סחורה ולהכנס לעיר בקלות ובנעימות.

המפרט הטכני

טויוטה סיטי מגיעה עם מנוע דיזל חסכוני, בן 1.5 ליטר,  בעל עוצמה רבה שמגיע ל-131 כוחות סוס. צריכת הדלק שלה מאפשרת לנסוע 100 ק"מ על כל 5.6 ליטר, והיא בעלת הספק מירבי של 3,750 סל"ד עם מומנט של 1,750 סל"ד ב-30.6 קג"מ.

ניתן לבחור בין מספר דגמים באורכים שונים החל מ-440 ס"מ ורוחב של 185 ס"מ ועד לאורך של 475 ס"מ עם אותו הרוחב.

הרכב מתאים באופן מושלם לכל מי שמעביר כמות של סחורה שנכנסת במסחרית קטנה. נפח תא המטען מגיע ל-3.3 ועד 4.3 מטר מעוקב.

לצרכי גרירה – אין כלי רכב טוב מזה בשטח עירוני, שכן הוא מסוגל לגרור עד 1.5 טון. 

 

סוג מנוע: דיזל 1.5 ליטר

עוצמה: 131 כוח סוס

צריכת דלק: 5.6 ליטר ל100 ק"מ

הספק מרבי: 3,750 סל"ד

מומנט:  1,750 סל"ד ב-30.6 קג"מ

 

מאפייני הבטיחות של הרכב

בטויוטה לא חוסכים באבזור בטיחותי. טויוטה סיטי כוללת מערכת התרעה במקרה של הסחת דעת הנהג, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, בקרת סטייה מנתיב (עם תיקון אקטיבי), שש כריות אוויר, בלימה אוטונומית בשעת חירום, מערכת לזיהוי הולכי רגל הן בתאורה מלאה והן בחשכת הלילה, מצלמת רוורס (שהופכת כל שילוח למהיר וקל במיוחד בכל תוואי דרך) וזיהוי תמרורי תנועה.

טויוטה סיטי - עיצוב הרכב ואבזורו

טויוטה סיטי היא לא רק מסחרית נוחה ויעילה לנסיעה והטענה, היא גם יפה יותר מרוב המסחריות הקטנות בשוק. חזותה המרהיבה כוללת, בין היתר: פנסי הלוגן קדמיים עם כוונון גובה, פנסי ערפל קדמיים ואחוריים, מראות צד עם מפשיר אדים שהופך את הנסיעה בבוקר קריר להרבה יותר קלה וחישוקי פלדה 16 אינץ'. בנוסף, בפנים הרכב ניתן למצוא מחזיקי כוסות בין המושבים ולצד הנהג והנוסעים בחלק הקדמי של הרכב, מחיצת הפרדה קבועה בין תא הנוסעים לתא המטען הכוללת רשת פלדה ועוד.

מערכת המולטימדיה מלאה בעברית עם התקנה מקומית ומסך מגע 9 אינץ', מצלמה לנסיעה לאחור ודיבורית בלוטות'. כמו כן, ברכב מובנית מערכת הניווט של WAZE שהופכת את הנסיעה ממקום למקום לקלה ונוחה. כפתור E-Call מאפשר לכל נהג להתחבר לרכב, והדבר מסייע במיוחד לרכבי חברה שבהם יש תחלופה של נהגים המתחברים לדיבורית בקלות.

כמו בכל רכב של טויוטה, גם ברכישת טויוטה סיטי כל נהג נהנה משירות 24/7 של טויוטה בדרכים ואחריות על הרכב ואפשרות להארכה של האחריות עד לתקופה של 48 חודשים נוספים או עד 160,000 ק"מ.  

לקבלת מידע נוסף על הרכב ולהזמנת נסיעת מבחן פנו אלינו עוד היום.

 




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות